Industri

Når vi – helt eller delvist - overtager ansvaret for vedligehold og service af dit produktionsanlæg, får du frigjort ressourcer til at opretholde det ideelle fokus på produktionen. Behovet for teknisk assistance varierer, og derfor tilbyder vi tre forskellige løsninger:
- Serviceaftaler, hvor CBRE Teknisk servicepartner er tilknyttet kunden på fast basis.
- Ad hoc tilkaldeopgaver.
-
CBRE Teknisk servicepartner overtager hele eller dele af virksomhedens tekniske afdeling.
Få mere tid til din kerneforretning
Vi tilbyder dig et landsdækkende set-up med specialister med stor kompetencebredde:
-
El-teknisk installation og service
Vi udfører alle former for el-tekniske løsninger til industri, infrastruktur og erhverv.
Læs mere
-
Mekanisk service og værksteder
Vi kan vedligeholde og reparere alt lige fra luftstyringer og hydrauliske anlæg til motorer og kraner – og står klar til at hjælpe 24-7-365.
Læs mere
-
Industriel IT og automation
Vi hjælper dig med at øge effektiviteten i din produktion gennem automationsløsninger baseret på den nyeste viden og teknologi.
Læs mere
Skal vi også forbedre din produktivitet?
Vi arbejder målrettet med at spotte mulighederne for at løfte produktionen, så oppetiden og produktiviteten bliver større samtidig med, at produktionsomkostningerne reduceres. Køb af teknisk assistance sikrer, at ressourcer og kompetencer tilpasses virksomhedens aktuelle behov, så du undgår overbemanding og øgede udgifter i perioder med nedsat produktion.
Vores mangeårige erfaring med drift, service, vedligehold og optimering koblet med vores landsdækkende set-up sikrer, at du altid har adgang til den ekspertise, det kræver at holde produktionen i gang. Vi stiller altid med et kompetent hold, der bl.a. sørger for, at dit anlæg bliver vedligeholdt i tide, så nedbrud og produktionsstop reduceres.
En serviceaftale med CBRE Teknisk servicepartner sikrer, at vi kan stille med et hold, når behovet opstår, 24-7-365.
”Hvis vi fik mulighed for at gå tilbage i tiden og tage en anden beslutning, så vil vi ikke ændre noget. Outsourcingsaftalen har betydet, at vi kan spare drifts- og vedligeholdsomkostninger, så der er økonomi til vores projekter. Aftalen fjerner samtidig det bøvl og ledelsesansvar, vi tidligere havde og sikrer på den måde øget fokus på vores kerneforretning. Vi har også godt af, der kommer en ekstern partner ind i produktionen og sætter fokus på nye idéer og bidrager med ny viden."
- Kaj Meldgård, fabrikschef hos Danish Crowns
Cases
Læs en af vores cases og bliv klogere på, hvilke fordele der er ved at outsource eller have en serviceaftale med os.